پیام تبریک فرمانده سپاه پلدختر به مناسبت هفته معلم

سرهنگ «منصور کریمی‌فرد» در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، بزرگداشت مقام معلم را به معلمان و اساتید فرهیخته و تلاشگر استان لرستان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۳۹۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 04May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «منصور کریمی‌فرد» فرمانده سپاه پلدختر طی پیامی از زحمات خالصانه معلمان، اساتید و زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و روز معلم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

درود و سلام بر مروجان علم و تربیت، بر چراغ و راهنمای علم و معرفت بر بزرگوارانی که خالصانه در عرصه علم آموزی به بشریت بی‌وقفه در حال تلاش‌اند امروز به هر کجا رسیده‌ایم وامدار سرچشمه نگاه محبت آمیز و خرمن علم و معرفت این عزیزان هستیم.

بی‌تردید مدارس به عنوان خانه دوم و معلمان به عنوان نماد و الگوی این خانه نقش کلیدی در پیشرفت و سازندگی این مرز و بوم و برعهده دارند که باید همواره دانش آموزان را به اخلاق حسنه، آموزش علوم و در نهایت پرورش مادی و معنوی تشویق کنند.

انسان‌های برجسته‌ای که پیشرفت‌های جامعه‌‌ی بشری را به سوی کمال و تعالی رقم زده‌اند پرورش‌ یافته دامان معلمانی هستند که الفبای دانش معرفت، عشق، تلاش، ایمان، اعتماد به نفس و باور‌های عمیق معنوی را در ذهن آنها نهادینه کرده‌اند.

واژه معلم تصویرگر اُسوه‌های خستگی‌ناپذیر، ایثارگر، مهربان، قابل اعتماد، دانشمند و فرهیخته‌ای است که مفهوم آن، پیامبران خدا را نیز در بر می‌گیرد و جایگاه آنها را تا جایی می‌رساند که امیرالمومنين علی(ع) در وصف آنها می‌فرماید: «کسی که حرفی را به من آموخته باشد تا ابد مرا خدمتگزار خویش گردانیده است».

امیدوارم که به مدد الهی دوران بیماری کرونا تمام شود تا معلمان و دانش آموزان با شور و نشاط در فضاهای آموزشی حضور پر رنگی داشته باشند.

اینجانب برخود لازم می دانم ۱۲ اردیبهشت روز معلم که مصادف با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری است را به مردم شریف شهرستان پلدختر و معمولان به ویژه خانواده شهدای فرهنگی معلمان، مربیان، دبیران، آموزگاران، اساتید، مربیان عقیدتی و سیاسی و فرهنگیان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر این عزیزان را در سالی که به‌ نام جهش تولید مزین شده، در راستای ایفای نقش اجتماعی در راستای تحقق شعار سال و توجه به بیانات مقام معظم رهبری را مسئلت می‌نمایم و از خداوند بزرگ عزت، سلامتی و موفقیت روزافزون را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها