معاون هنری اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری چهارمین دوره جشنواره فانوس در سیستان و بلوچستان

«محسن رجایی» از چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ - 04May 2020

برگزاری چهارمین دوره جشنواره فانوس در سیستان و بلوچستان«محسن رجایی» معاون هنری اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی گفت: موضوعات این جشنواره را رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ضرورت ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبار‌ستیزی و دستاوردهای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تأثیرپذیری آن از دفاع‌مقدس، جوانان و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای سال‌های حماسه و ایثار و معرفی الگوهای عملی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به جامعه تشکیل می‌دهد.

این مسئول گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، رادیویی، بخش آزاد و بخش ویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در زاهدان، بلوار خرمشهر، جنب یادمان شهدای گمنام، اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ارسال یا با شماره های 05433436106، 09151069284 تماس حاصل کنند.

رجایی ادامه داد: آثار تولیدی باید مربوط به سال‌های 97 و 98 باشد و به طور طبیعی آثاری که در دوره‌های قبلی جشنواره ارائه شده، مجاز به شرکت در این دوره نخواهد بود. مهلت ارسال آثار تا 30 اردیبهشت امسال بوده و آثار ارسالی ابتدا توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در سایت رسمی جشنواره فانوس ثبت و سپس به دبیرخانه مرکزی فرستاده خواهد شد.

وی ادامه داد: آئین اختتامیه این جشنواره در مهر 1399 در شهر شیراز با معرفی افراد برگزیده و اهدای جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها