نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

بسیج پرچمدار انقلاب و هدایت جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه فعالیت در رسانه بزرگی همچون صداوسیما، بسیار کار خطیر و ارزشمندی است، گفت: بسیج پرچمدار انقلاب و هدایت جامعه است.
کد خبر: ۳۹۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 04May 2020

بسیج پرچمدار انقلاب و هدایت جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج صدا و سیما ضمن تسلیت سالروز رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س)، اظهار داشت: فعالیت در رسانه بزرگی همچون صداوسیما، بسیار کار خطیر و ارزشمندی است که همان تربیت انسان در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

وی گفت: کار در مجموعه صداوسیما بسیار خطیر است که از نظر ارزش می‌تواند از نوع کار انبیای الهی و یا هم ضدارزشی از نوع کار شیاطین باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌ جنوبی عنوان کرد: نتیجه تولیدات صدا و سیما بسیار اهمیت دارد و کار شما دو جهت خطرناک است یکی از جهتی اینکه نمی‌دانید چه تولید می‌کنید و دیگری اینکه با نقطه مرکزی انسان ارتباط مستقیم دارید.

عبادی ادامه داد: فعالیت‌های بزرگ شما در بسیج صداوسیما، همچون کار انبیاء ارزشمند است چرا که نتیجه تلاش‌هایتان انسان‌سازی و تربیت نسلی انقلابی و ولایی است.

وی با تأکید بر اینکه کار صدا و سیما از بعد مثبتش که کار انبیاء الهی اما در بعد منفی نیز خطرش از ابلیس بدتر است، تصریح کرد: محصول کار صدا و سیما بسیار اهمیت دارد چرا که ممکن است کسی را هدایت و یا گمراه کند و با این کار تمام نسل آینده تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌ جنوبی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی هر جایی باشد خیر و برکت است، بیان داشت: در شرایطی که دشمن با تمام توان دست به شبیخون فرهنگی علیه نظام زده است شما برادران بسیجی در رسانه ملی در نبرد نابرابر رسانه‌ای پیروز شده‌اید.

عبادی در پایان خطاب به رئیس سازمان بسیج صدا و سیما متذکر شد: برای نسل‌های آینده باید پاسخگو باشیم چرا که هدایت یک نفر ممکن است به هدایت یک خانواده و نسل تبدیل شود و ما باید پاسخگوی نسل‌های آینده باشیم لذا در این ماه مبارک رمضان در مسائل محتوایی اندیشه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار