رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما:

رسانه ملی از تولید برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حمایت می‌کند

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما از برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هر چند کوچک حمایت می‌کند.
کد خبر: ۳۹۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 04May 2020

رسانه ملی از تولید برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حمایت می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمد‌مهدی رحمتی‌» رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: مأموریت بسیج سازمان صدا و سیما ظرفیت‌سازی برای نیرو‌های انقلابی و بسیجی است تا فرصت تمرین کار رسانه‌ای را پیدا کنند.

وی گفت: ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه‌های انقلابی و شکوفا‌سازی ظرفیت‌های آن‌ها، نقش‌آفرینی در جذب، حفظ، آموزش و تربیت نیروهای جوان مؤمن انقلابی و کارآمد و ارتقای فضای معنوی، انقلابی و بسیجی در پهنه سازمان از جمله مأموریت‌‌های بسیج سازمان صدا و سیما است.

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما عنوان کرد: در شرایط سخت کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور، شاهد صحنه‌های زیبایی از همدلی و نوع‌دوستی بودیم که مرکز بسیج صداوسیما با پوشش این رویداد مهم این کار ارزشمند را ثبت و ضبط کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه رسانه ملی از تولید برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج صدا و سیما از آثار فعالان فرهنگی هر چند کوچک حمایت می‌کند و تلاش می‌کند برای داشتن یک تیم جهادی رسانه‌ای، آموزش‌هایی با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار