فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کمک ۷۵۰ میلیون تومانی تیپ ۴۸ فتح به رزمایش کمک مومنانه

سرهنگ «حسن حکمتیان» گفت: حدود ۷۵۰ میلیون تومان از اعتبارات داخلی تیپ ۴۸ فتح برای طرح ملی کمک‌ مومنانه فراهم و ۴ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.
کد خبر: ۳۹۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 04May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های تیپ ۴۸ فتح در دوران دفاع مقدس و پس از آن، اظهار داشت: در سنوات اخیر سه سال در خوزستان، ۲ سال در کردستان و چهار سال در شرق کشور درگیر مبارزه با قاچاقچیان و اشرار و سوداگران مرگ بودیم.

وی با بیان اینکه جوانان رشید تیپ ۴۸ فتح بعد از کسب موفقیت‌های بزرگ در جنگ تحمیلی، ۱۵ سال است که در حال انجام ماموریت در مرز‌های ایران هستند، افزود: در شهرستان‌های استان ۱۲ گردان امام حسین (ع) داریم و در حوزه محرومیت‌زدایی، بیش از ۸۰ خانوار را شناسایی و ساماندهی کرده‌ایم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح در داخل و خارج کشور همواره در آماده‌باش بوده و در مقابل داعش و گروه‌های تروریستی رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند.

حکمتیان گفت: در مقابله با گروه عبدالمالک ریگی، نیرو‌های ما از زمان درگیری تا هنگام دستگیری به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند و بخشی از کار دستگیری ریگی با تلاش نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح صورت گرفت.

وی ادامه داد: در مقابله با ویروس کرونا هم از همان اوایل شیوع بیماری تیپ ۴۸ فتح آمادگی کامل خود را اعلام کرد و برای حفظ سلامتی مردم هفته‌ای ۳۰ هزار ماسک توسط خود تیپ تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حکمتیان افزود: نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح در بحث رفع آلودگی و گندزدایی هم به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کردند و ایست‌های بازرسی و غربالگری هم بخشی از خدمات تیپ ۴۸ فتح بوده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: در خصوص کمک مومنانه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، قریب به ۷۵۰ میلیون تومان از اعتبارات داخلی خود تیپ ۴۸ برای این طرح ملی فراهم و ۴ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار