فرمانده انتظامی استان بوشهر:

پلیس یک باند قاچاق موادمخدر را در دیلم متلاشی کرد

سردار «خلیل واعظی» گفت: ماموران پلیس شهرستان دیلم این استان یک باند قاچاق موادمخدر را متلاشی و ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از آنها کشف کردند. 
کد خبر: ۳۹۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 04May 2020

پلیس یک باند قاچاق موادمخدر را در دیلم متلاشی کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «خلیل واعظی» فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز (دوشنبه) ماموران پلیس شهرستان دیلم یک باند قاچاق موادمخدر را متلاشی کردند و در این ارتباط اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان‌های انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات هماهنگ موفق شدند دو نفر از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: ماموران پلیس شهرستان دیلم این استان یک باند قاچاق موادمخدر را متلاشی و ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از آنها کشف کردند. 

وی بیان کرد: ماموران پلیس در ورودی شهرستان دیلم خودرو قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب، مراقبت و مسدود کردن مسیرهای خاکی، در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم اقدام به توقیف خودرو پژو پارس حامل محموله تریاک کردند.

واعظی ادامه داد: قاچاقچیان به محض اینکه عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند اما با هوشیاری و سرعت عمل بالای ماموران انتظامی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از این خودرو کشف شد، اضافه کرد: قاچاقچیان این موادمخدر را در یکی از استان های همجوار تهیه و قصد داشتند از طریق استان بوشهر به یکی از استان‌های غربی کشور منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار