مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تبدیل بحران ویروس کرونا به فرصت، زائیده فرهنگ دفاع مقدس است

سردار عباس یوسفی گفت: تبدیل بحران ویروس کرونا به فرصت، زائیده فرهنگ دفاع مقدس است و اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم باید به تحلیل و نمایش این فرآیند بپردازند.
کد خبر: ۳۹۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 04May 2020

تبدیل بحران ویروس کرونا به فرصت، زائیده فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «کاوه مریدی» تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دوربین دانشجویی» امروز با سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

وی که برای هماهنگی برای ضبط چند برنامه تلویزیونی با محور دفاع مقدس در این جلسه حضور یافته بود اظهار داشت: ما قصد داریم در خصوص ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس و تاثیر آن در بحران ها و اثرگذاری این حوزه بر جامعه جوان دانشجو چند برنامه را با ارائه محتوا از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تهیه و تولید کنیم.

مریدی با تقدیر از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بابت همکاری در تولید چند برنامه محتوایی دفاع مقدس در سال گذشته، افزود: به لطف خدا، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در خصوص تولید برنامه های ارزشی و معنوی برای نسل جوان بسیار مشتاق اند و ما را توصیه می کنند که با زبان فاخر هنر و رسانه به انتقال ارزش ها بپردازیم.

در ادامه، سردار یوسفی نقش جامعه رسانه را در آرامش افکار عمومی و جنگ روانی حاکم در جامعه تعیین کننده و ارزشمند دانست و گفت: تبدیل بحران ویروس کرونا به فرصت، زائیده فرهنگ دفاع مقدس است و اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم باید به تحلیل و نمایش این فرآیند بپردازند تا نسل جوان ما بداند که دفاع مقدس تنها یک جنگ نظامی نبوده و یا نیست بلکه یک دانشگاه بزرگ تجربی بود که هر کس به سهم خودش توانست از آن درسی برای زندگی شخصی و اجتماعی اش یاد بگیرد و اینک زمان انتقال آن آموخته هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان با اعلام آمادگی برای همکاری با این برنامه تلویزیونی اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به مناسبت ارزشمند چهلمین سالگرد دفاع مقدس این آمادگی وجود دارد که بتوانیم در این بحران با تولید و پخش محتوای غنی حوزه دفاع مقدس در رسانه ملی جبران برنامه های فیزیکی را انجام دهیم و در اولین قدم قصد داریم به نقش ایثار جامعه پزشکی از دوران دفاع مقدس تا بحران کرونا بپردازیم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها