بختیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

استفاده از تجربیات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پروژه‌های کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تجربیات زیادی در حوزه ساخت و ساز دارد که بسیار ستودنی است، گفت: از تجربیات این قرارگاه در پروژه‌های کمیته امداد استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶ - 05May 2020

استفاده از تجربیات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پروژه‌های کمیته امداد«مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص همکاری این نهاد با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: طی جلسات برگزار شده با این قرارگاه مقرر شد در راستای خانه‌سازی برای نیازمندان و محرومین در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تجربیات زیادی در حوزه ساخت و ساز دارد که بسیار ستودنی است، گفت: به‌منظور ساخت خانه برای نیازمندان می‌توانیم از قطعات از پیش ساخته در قرارگاه خاتم‎ الانییاء استفاده کنیم و ظرف یک سال نیازمندی‌های کمیته امداد در حوزه مسکن روستایی و شهرها را برطرف کنیم؛ همچنین می‌توانیم از این تجربیات در حوزه‌های دیگر کمیته امداد استفاده کنیم.

بختیاری با اشاره به اینکه پس از جلسات متعدد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال برآورد هزینه پروژه ساخت منازل مددجویی هستیم، گفت: یکی از برنامه‌های ما در آینده که با قرارگاه خواهیم داشت، پروژه مسکن‌سازی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار