پیوستن معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به پویش «سنگر مهربانی»

معاون فرهنگی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان با استقبال از حرکت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه برای ایجاد آرامش در مقابله با ویروس کرونا به پویش «سنگر مهربانی» پیوست.
کد خبر: ۳۹۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 05May 2020

پیوستن معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به پویش «سنگر مهربانی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از پیوستن «علی احسان‌پور» معاون فرهنگی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد و اظهار داشت: پس از راه‌اندازی پویش مردمی «سنگر مهربانی» توسط روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مبنی بر همراهی کردن با مردم جهت وحدت ملی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و ترویج فرهنگ ناب ایثار که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، استقبال خوبی از این پویش شد.

وی افزود: معاون فرهنگی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان با استقبال از حرکت های فرهنگی و رسانه ای در جامعه برای ایجاد آرامش در مقابله با ویروس کرونا بر ضرورت تداوم این گونه برنامه‌ها تاکید کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از عضویت در این پویش مردمی گفت: اینکه هر کسی با هر توانی که دارد برای مقابله با یک بحران وارد صحنه می‌شود چیزی جز الهام گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها