فرمانده سپاه کلاله خبر داد؛

تهیه و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کلاله

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: با انجام پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه و توزیع 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان کلاله؛ در مجموع 5 هزار بسته در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 05May 2020

تهیه و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کلاله

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «بیات کوهسار» فرمانده سپاه شهرستان کلاله اظهار داشت: با توزیع 700 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان، تعداد بسته های توزیعی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا، به بیش از 5 هزار بسته رسید.

کوهسار گفت: ستاد شهرستانی کمک مؤمنانه شهرستان کلاله، علاوه بر این 100 میلیون تومان وجه نقد و حدود 10 هزار پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان توزیع کرده است.

حجت‌الاسلام کشیری امام جمعه و عضو ستاد کمک مؤمنانه شهرستان کلاله هم با قدردانی از مردم در مشارکت کمک به نیازمندان عنوان کرد: مردم ما خوب درخشیدند و پیشتاز کمک به نیازمندان در دوران گرفتاری ناشی از کرونا شدند.

وی با بهره گیری از آیات و روایات گفت: انفاق و بخشش به مردم نیازمند جامعه در قرآن و آموزه های دینی ما بسیار تأکید شده است.

امام جمعه کلاله متذکر شد: تا کنون در شهرستان کلاله بیش از 700 میلیون تومان کمک جمع آوری شده که در قالب سبد معیشتی و همچنین کمک نقدی به دست نیازمندان رسیده و تداوم هم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار