دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

ناکامی دشمنان در جلوگیری از انتشار پیام انقلاب اسلامی/ انقلابی که زمینه بیداری مسلمانان جهان را فراهم کرد

دشمنان ایران که در سال‌های اخیر شاهد انتشار پیام انقلاب به کشورهای مختلف بودند، به فکر تشکیل گروه تروریستی داعش افتادند تا جلوی روحیه مقاومت بایستند اما به گفته دوست و دشمن، انقلاب اسلامی جهانی شده است و زمینه بیداری مستضعفان عالم را فراهم کرده است.
کد خبر: ۳۹۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷ - 14May 2020

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: حماسه‌های دوران دفاع مقدس آنقدر عظیم است که با برگزاری یادمان‌ها، همایش‌ها و گرامیداشت آن ایام در یک هفته قطعاً نمی‌توان آن را به تصویر کشید و ما باید برای نشان دادن این حماسه‌ها و رشادت‌هایی که در آن دوران صورت گرفت، در ۳۶۵ روز سال تلاش کنیم. امروزه همه می‌دانند که انقلاب اسلامی ایران به مرز‌های کشورمان محدود نمی‌شود و پیام‌هایی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای صادر کرده و می‌کنند، مربوط به تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان است.

انقلاب ما با این هدف آغاز شد تا هم کشور خود را نجات دهیم و هم مسلمانان و مستضعفان جهان نیز نجات پیدا کنند. امام خمینی (ره) در دوران هشت سال جنگ تحمیلی فرموده بودند که در دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران صادر شد. صدور انقلاب اسلامی همین مقاومتی است که امروز در منطقه شاهد آن هستیم، اما گاهش آنقدر درگیر مسائل داخلی هستیم که از این عظمت، قدرت و اقتدار غافل می‌شویم.

امروزه انقلاب اسلامی تنها متعلق به ایران نیست؛ درحال حاضر شاهد آن هستیم که پیام انقلاب اسلامی به سایر کشور‌های منطقه صادر شده و موجب بیداری مسلمانان در برابر زورگویان عالم و نمایندگانشان در خاورمیانه شده است. دشمنان ما به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از آنجا که متوجه صادر شدن انقلاب اسلامی شدند، به فکر راه‌اندازی گروه تروریستی داعش افتادند تا جلوی جریان مقاومت را بگیرند؛ بنابراین این گروه به اصطلاح مسلمان در کشور عراق، سوریه و کشور‌هایی که به فکر مقاومت در برابر زورگویان بودند، فعالیت خود را آغاز کرد.

با اینکه گروه داعش با تمام توان به‌دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت بود و برای رسیدن به این هدف، حتی به زن و بچه‌های مردم نیز رحم نکرد، اما شاهد بودیم که با رشادت‌های مدافعان حرم و ایستادگی جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تکفیری، بساط این گروه نیز برچیده شد؛ بنابراین صدور انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و این درحالی است که دشمن نمی‌خواهد به این موضوع اعتراف کند.

سنت الهی بر این است که هر ملتی مقاومت کند، پیروز است و بر این اساس امروز در کشور افغانستان و کشور‌های دیگر شاهد این موضوع هستیم. جمهوری اسلامی ایران در امورات دیگر کشور‌ها دخالت نمی‌کند و فعالیت ایران در راستای شرایط سایر کشور‌ها در بخش آگاهی بخشی مردم آنهاست و از طرفی اگر بخواهند به آن‌ها کمک نیز خواهد شد.

کشور‌هایی که سالیان سال تحت حاکمانی که جیره‌خوار آمریکا بوده و حتی منابع خود را نیز در اختیار آمریکایی‌ها قرار می‌دادند، وقتی انقلاب اسلامی ایران را مشاهده کردند به خود آمدند و تلاش غربی‌ها برای جلوگیری از انتشار پیام انقلاب تا به امروز ناکام مانده است.

اما مقاومت کشور‌های اسلامی با جبهه استکبار همچنان ادامه خواهد داشت تا بزرگترین و اصلی‌ترین دشمن مسلمانان و غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی به طور کامل نابود شود و همان‌طور که امام راحل فرموده بودند، اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزند، رژیم صهیونیستی را آب خواهد برد. نکته جالب‌تر اینکه گروه‌های تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره در طول این سال‌ها نه تنها به مناطق اشغالی هیچ کاری نداشتند بلکه مجروحان آن‌ها در بیمارستان‌های این سرزمین مداوا می‌شدند، لذا هدف آمریکایی‌ها و حامیانش از تشکیل گروه‌های تکفیری در منطقه ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و جلوگیری از صدور پیام انقلاب اسلامی ایران بود تا هر طور که می‌توانند حواس‌ها را از رژیم صهیونیستی دور کنند.

کلام آخر اینکه مسلمانان باید با اتحاد و استفاده از تجارب انقلاب اسلامی ایران برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی قدم بردارند و درحال حاضر که انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است، رسیدن به این هدف نیز دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها