مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

هدف پویش خبرنگاران همدل کمک به آسیب دیده‌گان کرونا است/ این پویش وحدت اهالی رسانه را نشان می‌دهد

"نظامی‌خواه" هدف از تشکیل پویش خبرنگاران همدل را وحدت اهالی رسانه و کمک به آسیب دیده‌گان ویروس کرونا عنوان کرد.
کد خبر: ۳۹۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ - 05May 2020

"رامین نظامی‌خواه" مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی در خصوص پویش ملی «خبرنگاران همدل» اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشورمان، همه مردم به دنبال ایفا کردن وظایف و کمک به هم‌نوعان خود هستند که اهالی رسانه نیز از این قائده مستثنی نبودند، مخصوصا بعد از این که مسئله کمک مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شد اهالی رسانه در پوشش رسانه‌ای این رویداد بسیار تلاش کردند.

وی افزود: اقدامی که اخیرا سازمان بسیج رسانه شروع کرده، این است که پویشی به نام «خبرنگاران همدل» به صورت ملی ترتیب داده تا وحدت خبرنگاران را نشان داده و همراهی خود با افراد آسیب‌دیده کرونا را اعلام کند.

نظامی‌خواه ادامه داد: کمک‌های نقدی در این پویش جمع آوری می‌شود که گروه جهادی شهدای رسانه، گروه‌های سازندگی و خیریه در این پویش هستند و به شماره حساب این گروه‌ها کمک‌های نقدی واریز می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان تاکید کرد: رسانه‌های بسیاری در استان به این پویش پیوستند و تقریبا از استان‌هایی هستیم که بیشترین خبرنگار را در این پویش داریم و کمک‌های نقدی خوبی را هم انجام داده‌اند که می‌شود گفت در سطح استان از پویش ملی «خبرنگاران همدل» استقبال خوبی به عمل آمده است.

وی در پایان از پیوستن نهادهای دیگر به این پویش خبر داد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان، اداره کل ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و چند نهاد دیگر همراهی خود را با این پویش ملی اعلام کرده و کمک‌هایی را برای آسیب دیده‌گان ویروس کرونا انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار