در‌های آرامستان امامزاده پنج تن (ع) بر روی مردم باز شد

آرامستان آستان امامزاده پنج تن (ع) لویزان با درخواست مکرر مردم و موافقت تولیت آن، بر روی زائران گشوده شد، اما با توجه به عدم موافقت ستاد مبارزه با کرونا، همچنان در‌های حرم آستان امامزادگان پنج تن (ع) بسته است.
کد خبر: ۳۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 05May 2020

در‌های آرامستان امامزاده پنج تن (ع) بر روی مردم باز شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، با توجه به اینکه وضعیت تهران از نظر کرونا سفید نشده و احتمال شیوع کرونا همچنان وجود دارد، اماکن مقدس و امامزادگان با نظر ستاد مبارزه با کرونا در ماه مبارک رمضان نیز بسته است.

امامزاده پنج تن (ع) لویزان نیز همچون سایر امامزادگان در زمان تعطیلی اماکن مقدس، در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را نیز پیش‌بینی کرده است، تا جایی که بیش از دو هزار بسته معیشتی تاکنون به همت خادمان این آستان در مناطق جنوبی تهران توزیع شده است.

علاوه بر این، با توجه به درخواست‌های مکرر اهالی محل برای زیارت اهل قبور برای بازگشایی آرامستان امامزاده پنج تن لویزان، در‌های امامزادگان پنج تن (ع) لویزان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ با حفظ اصول بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی بر روی زائران باز می‌شود.

البته به دلیل عدم موافقت ستاد مبارزه با کرونا، همچنان در‌های حرم آستان امامزادگان پنج تن (ع) لویزان بسته است و امکان تشرف زائران به نزدیک ضریح وجود ندارد.

همچنین به منظور حفظ سلامت زائران برای حضور در محوطه آستان امامزادگان پنج تن (ع)، استفاده از ماسک و دستکش الزامی است.

با وجود نزدیک شدن به ایام شهادت امام علی (ع) و احیای شب‌های قدر، اماکن مقدس همچنان بر روی زائران بسته است و بسیاری از مردم و اهالی فرهنگ خواستار بازگشایی مراکز فرهنگی هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار