قدردانی رئیس ستاد ارتش از سازمان عقیدتی سیاسی در پی برگزاری طرح ورزش در منزل

به‌دنبال همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در برگزاری طرح ورزش در خانه، امیر فولادی با اهدای لوح سپاس، مراتب قدردانی رئیس ستاد آجا را به اطلاع رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رساند.
کد خبر: ۳۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 05May 2020

رئیس ستاد ارتش از سازمان عقیدتی سیاسی تقدیر کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی»، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مراتب تقدیر ریاست ستاد ارتش را به اطلاع وی رساند.

این قدردانی در راستای همکاری سازمان عقیدتی سیاسی آجا در برگزاری موفقیت‌آمیز «طرح بزرگ ورزش در خانه» که توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برگزار شد، صورت گرفت.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در این دیدار با تأکید بر ظرفیت عظیم فضای مجازی در برگزاری طرح‌های فرهنگی و ورزشی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی تجربه بسیار موفقی در برگزاری «طرح عیدانه»، «طرح ورزش در خانه» و همچنین «طرح هر خانه یک مسجد» در بستر فضای مجازی و شبکه‌های احتماعی کسب کرده است.

وی افزود: برگزاری این طرح‌ها مورد استقبال کارکنان و خانواده‌های ارتش و همچنین افراد غیر ارتشی قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی  ارتش ادامه داد: امروز ارتش در اجرای طرح‌های فرهنگی، از داخل یگان‌های خود فراتر رفته و با استفاده از بستر فضای مجازی حضور معنادارتری در میان مردم پیدا کرده است.

امیر سرتیپ دوم فولادی نیز در این دیدار از همکاری بسیار خوب و ارزنده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاونت فرهنگی و روابط عمومی و دیگر دست‌اندرکاران در برگزاری موفقیت‌آمیز «طرح ورزش در خانه» قدردانی کرد.

در پایان این دیدار، امیر فولادی با اهدای لوح سپاس به حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی مراتب تقدیر ستاد ارتش را به وی اعلام کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها