یک فرمانده گردان‌های سرایا القدس:

«شهید سلیمانی» جایگاه ویژه‌ای در قلب مجاهدان فلسطین دارد

یک فرمانده گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که شهید سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در قلب مجاهدان فلسطین دارد.
کد خبر: ۳۹۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 05May 2020

«شهید سلیمانی» جایگاه ویژه‌ای در قلب مجاهدان فلسطین داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری «یو‌نیوز»، «ابو عبدالله» از فرماندهان گردان‌های «سریا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد: شهید سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در قلب مجاهدان فلسطین دارد.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی به مثابه یک پشتوانه برای فلسطینیان بود. موشک‌های غزه جملگی برای ما یادآور حاج قاسم سلیمانی هستند. وی هیچ‌گاه از هیچ تلاشی برای حمایت از مجاهدان فلسطینی فروگذار نکرد.

این فرمانده گردان‌های سریا القدس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی قدس گفت: این روز، روز مقابله با مستکبران است. روز قدس، روز رویارویی با استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی است.

وی ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: ما به رهبر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران درود می‌فرستیم، زیرا آن‌ها مسأله فلسطین را به عنوان مسأله محوری جهان اسلام قرار دادند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار