مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سوم خرداد مناسبتی نیست که از ذهن مردم ایران پاک شود

سردار عباس یوسفی گفت: سوم خرداد مناسبتی نیست که از ذهن مردم ایران پاک شود چرا که این روز همچون ستاره‌ای درخشان در تقویم و تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.
کد خبر: ۳۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ - 06May 2020

سوم خرداد مناسبتی نیست که از ذهن مردم ایران پاک شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور در جلسه هماهنگی گرامیداشت آزادسازی خرمشهر بر اهمیت موضوع سالروز سوم خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: سوم خرداد مناسبتی نیست که از ذهن مردم پاک شود چرا که این روز همچون ستاره‌ای درخشان در تقویم و تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.

وی بر انجام فعالیت‌های این مناسبت بر محور رسانه ملی و شبکه‌های خبری و رسانه‌ای تاکید کرد و افزود: در دنیای دیجیتال امروز و با وجود صدها و هزاران جوان انقلابی و هنرمند خوزستانی و خرمشهری، هیچ بهانه‌ای همچون کرونا پذیرفتنی نیست که ما نتوانیم پربارتر از همیشه سالروز ارزشمند سوم خرداد را گرامی بداریم.

سروان پاسدار «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با سردار یوسفی برنامه های سوم خرداد را تشریح کرد.

وی در این جلسه با اشاره به شرایط بحرانی کشور و عدم اجرای برنامه ها به صورت فیزیکی، گفت: در ستاد شهرستانی سالروز سوم خرداد در فرمانداری خرمشهر بر انجام برنامه های امسال با محوریت صداوسیما و فضای مجازی تاکید شد.

عریضاوی افزود: چندین برنامه شاخص را طراحی کردیم تا با همکاری صداوسیمای مرکز آبادان بتوانیم از این طریق آنها را تقدیم مخاطبین عزیز کنیم و همچنین محتواها و برنامه های متعددی را برای انتشار در رسانه‌ها و فضای مجازی در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار