نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

ایثارگری‌های امروز جامعه ریشه در سال‌های دفاع مقدس دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی خطاب به کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گفت: آنچه انجام گرفته و امروز شما در جامعه انجام می‌دهید، آثار مدافعان دفاع مقدس است که آن‌ها را برای نسل آینده حفظ و نگهداری می‌کنید.
کد خبر: ۳۹۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ - 06May 2020

ایثارگری‌های امروز جامعه ریشه در سال‌های دفاع مقدس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در نشست با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و معاونین این اداره‌کل اظهار داشت: مسئولیت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مسئولیتی است که بر اساس ارزش‌ها است.

وی گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک موضوع گسترده است و بار امانتی است که بر دوش تک تک هر مسلمان و هر شهروند ایرانی قرار گرفته زیرا اگر آثار آن دفاع نبود ما نیز وجود نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه اگر چه در جهت جمع‌آوری آثار دفاع مقدس خیلی تأخیر داشته‌ایم و باید در این زمینه بیشتر کار شود، اضافه کرد: باید آثار مدافعین دفاع مقدس برای نسل‌های آینده جمع‌آوری و نگهداری شود، زیرا این موارد امانت است و باید به دست نسل‌های آینده برسد.

عبادی با تأکید بر اینکه تلاش‌هایی که در جهت جمع‌آوری آثار دفاع مقدس و همچنین کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته می‌شود بسیار ارزشمند است، افزود: از هر زمانی که برای ثبت آثار دفاع مقدس اقدام شده، حرکت ارزشمندی بوده است.

وی خطاب به مدیرکل و معاونین ‌این اداره‌کل ابراز داشت: آنچه انجام گرفته و امروز شما انجام می‌دهید، آثار مدافعان دفاع مقدس است که آن‌ها را برای نسل آینده حفظ و نگهداری می‌کنید لذا قدر کار خود را بدانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه امروز هر چیزی که در کشور داریم به برکت آثار دفاع مقدس و مدافعان آن بوده است، تصریح کرد: اگر آثار مدافعان دفاع مقدس نبود، آثار دفاع مقدس نیز نبود بنابراین باید در حفظ آن و انتقال به نسل آینده بسیار تلاش شود.

عبادی با تأکید بر اینکه ما مدیون مدافعان دفاع مقدس هستیم و از خودمان بسیار شرمنده‌ایم، مطرح کرد: هنوز رزمندگان بسیاری در نقاط مختلف کشور هستند که می‌توان خاطرات دوران دفاع مقدس آنان را ثبت و برای نسل آینده حفظ کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ تمار عیار اسلام با کفر جهانی با این همه ابزار و شیطنت، به‌خاطر آثار دفاع مقدس بوده که شما در دفاع نظامی اول انقلاب و دفاع فرهنگی امروز سرتان را بالا می‌گیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار