رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کمک رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به رزمایش کمک‌های مومنانه

«فخرالدین رضایی» گفت: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اطلاع‌رسانی در خصوص رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه، با پیوستن به پویش خبرنگاران همدل و با هدایای نقدی خود به این رزمایش بزرگ در استان کمک کردند.
کد خبر: ۳۹۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 05May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «فخرالدین رضایی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع بیماری کرونا، همگام با کارکنان بهداشت و درمان و دیگر نیروهای جهادی و مردمی استان در امر مقابله با کرونا نقش تاثیرگذاری در حوزه اطلاع‌رسانی اخبار از خود نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: فعالیت شبانه‌روزی رسانه‌های استان در این بحران، سبب افزایش امید و اطلاعات پزشکی و بهداشتی مردم، تسهیل در ارائه خدمات و کمک به مشارکت عمومی در مقابله با کرونا شده است.

رضایی با بیان اینکه پس از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انجام کمک‌های مومنانه به نیازمندان و راه‌اندازی این پویش در استان، باز هم اصحاب رسانه در خط مقدم این جریان قرار گرفته و در زمینه اطلاع‌رسانی این رزمایش و مشارکت در جذب کمک‌های مردمی عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، علاوه بر اطلاع‌رسانی در خصوص رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه، با پیوستن به پویش خبرنگاران همدل و با کمک‌های نقدی خود به این رزمایش بزرگ در استان کمک کردند.

این مسئول بیان داشت: تاکنون 90 رسانه فعال کهگیلویه و بویراحمد اعم از سرپرستی خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشوری در استان، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و  هفته‌نامه‌ها به پویش خبرنگاران همدل پیوسته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار