مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

آثار هنری فاخر در حوزه دفاع مقدس حمایت می‌شوند

«محمدعلی پیرسبزی» گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان سال 99 از آثار تولید شده در حوزه ادبیات دفاع مقدس و نمایش‌های فاخری که در این حوزه اجرا شود به صورت ویژه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۳۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 05May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در نخستین نشست کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالروز دفاع مقدس را می‌گذرانیم، لازم است همه اعضای کمیته نگاه ویژه‌ای به اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امنیت و اقتدار کنونی ما در سایه دفاع مقدس، خون شهدا و آموزه‌های دینی به دست آمده و ما باید با اجرای درست برنامه‌ها و تولید آثار فاخر، قدرشناس خون شهدا و پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس باشیم.

پیرسبزی بازه زمانی اجرای برنامه‌های گرامی‌‌داشت چهلمین سالروز دفاع مقدس را از سوم خرداد تا پایان سال 99 عنوان و بیان کرد: دستگاه‌های عضو کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس باید میزان مشارکت خود را اعلام کنند تا بر این اساس، برای اجرای برنامه‌ها هماهنگی صورت گیرد.

رئیس کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان سال 99 از آثار تولید شده در حوزه ادبیات دفاع مقدس و نمایش‌های فاخری که در این حوزه اجرا شود به صورت ویژه حمایت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تلاش می‌کنیم در خروجی جشنواره‌های تئاتر و جشنواره‌های فیلم کوتاه چندین اثر در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم و بخش زیادی از کارگاه‌های آموزشی را به حوزه دفاع مقدس اختصاص دهیم.

پیرسبزی در رابطه با برگزاری نخستین جشنواره تئاتر سنگر در استان هم گفت: هر چه سریع‌تر باید مقدمات برگزاری این جشنواره فراهم و کمیته‌های ستاد جشنواره تشکیل شده و شروع به کار کنند.

وی تاکید کرد: در برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر از توانمندی و ظرفیت‌ اعضای کمیته هنری، نمایش و ادبیات دفاع مقدس و سایر ادارات استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار