امیر نصیرزاده تأکید کرد؛

ضرورت همتاسازی در همه رده‌های نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به اهمیت مدیریت دانش و اهمیت این نیرو در مناسبات نظامی، لازم است نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنیم.
کد خبر: ۳۹۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 05May 2020

ضرورت همتاسازی در همه رده‌های نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم فارغ‌التحصیلی دوره سی و نهم دانشجویان خلبانی با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «سعید فتاح» فرمانده پایگاه شهید بابایی و جمعی از فرماندهان و مسئولین در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم ضمن قدردانی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان زحمتکش این پایگاه در بخش‌های فنی و پروازی گفت: قطعاً اگر تلاش شبانه روزی همکاران در بخش فنی برای آماده‌سازی هواپیما و تلاش‌های اساتید پروازی با وجود فرصت محدود در آموزش خلبانان جوان نبود، امر آموزش به نتیجه نمی‌رسید.

وی تأمین رفاه، آسایش و معیشت کارکنان است را از اصول مورد تاکید سلسله‌مراتب فرماندهی در ارتش دانست و اظهار کرد: انتظار فرماندهان و مسئولین از مدیران میانی این است که درک مشترکی بین سلسله مراتب فرماندهی وجود داشته باشد و هرکس در جایگاه خود به فکر نیروی تحت امر خود باشد و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنود و با بررسی کردن در راستای حل آن‌ها تلاش کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه وجود زیرمجموعه به فرماندهان رده‌های مختلف هویت می‌بخشد، ادامه داد: زیرمجموعه‌ها سرمایه‌های اصلی نیرو‌ها هستند و با مراقبت از آن‌ها و با بالا بردن سطح آگاهی افراد در زمینه‌های ایمنی، حفاظتی، اعتقادی می‌توان فرصتی برابر را برای همه آنان فراهم کنیم.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات نوین آموزشی، گرفتار نشدن در باور‌ها و مقررات سنتی و نوآوری و ابتکار ازجمله مسائلی هستند که کیفیت کار آموزشی را بالا می‌برد و توصیه من به همه شما عزیزان این است که از لحظه‌لحظه آموزش‌های خود بهره عملیاتی ببرید و از سرمایه‌های خود به نحو مفید، مؤثر و به‌جا استفاده کنید.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث آموزش و پرورش نخبگان تصریح کرد: یکی از بحث‌های که معظم‌له به آن توجه ویژه دارند، بحث همتاپروری است. با توجه به اهمیت مدیریت دانش در نیروی هوایی ارتش و اهمیت این نیرو در مناسبات نظامی، لازم است همه اساتید و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنند و این موضوع امروز از نیاز‌های اساسی ما در نیروی هوایی ارتش است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها