جلسه هماهنگی جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در کرمان برگزار شد

جلسه هماهنگی چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی «فانوس»‌ مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ - 05May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، جلسه هماهنگی چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس با حضور نمایندگان ادارات و سازمان های فرهنگی هنری در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد جهت اطلاع رسانی بهتر به هنرمندان و همچنین ارسال آثار تولید شده ادارات و سازمانهای استان کرمان در حوزه دفاع مقدس و مقاومت به چهارمین جشنواره ملی فانوس، اقدامات لازم انجام گیرد.

به گزارش دفاع پرس، علاقه‌مندان در استان کرمان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، رادیویی، بخش آزاد و بخش ویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در کرمان بلوار شهید عباسپور ، جنب مصلی بزرگ امام علی (ع) اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارسال و یا با شماره های 03432726274، یا از طریق پیام رسانها با شماره 09309250301 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار