فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

خدمت به ساحت قرآن و عترت از ویژگی‌های اثرگذار جامعه ایمانی است

بسردار «علی رزمجو»ا بیان اینکه کار برای کسب رضای خداوند متعال و خدمت به مردم یک فرصت و فریضه عبادی است گفت: خدمت به ساحت قرآن و عترت یکی از ویژگی‌های مثبت و اثرگذار جامعه ایمانی است.
کد خبر: ۳۹۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ - 05May 2020

خدمت به ساحت قرآن و عترت از ویژگی‌های مثبت و اثرگذار جامعه ایمانی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در بازدید از مجلس جزءخوانی قرآن کریم بر اهداف و گسترش برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های پویا ویژه سایر اقشار مردمی تأکید کرد و اظهار داشت: پروردگار سبحان در ساختار نظام عالم هستی و دایره رحمت بیکرانش موجبات آرامش و امنیت و رفاه را با برنامه‌ریزی مبتنی بر دانایی و آینده‌نگری بر اساس علم و حکمت آفرینش را فراهم کرده و در اختیار انسان‌ها قرار داده است.

وی با ابراز اینکه شکرگزاری، سپاسگزاری و قدرشناسی وظیفه انسان‌ها در برابر رحمت و نعمات بی‌پایان الهی است گفت: همه خادمان مردم باید بر محور سعی و تلاش و با داشتن برنامه‌ریزی دقیق علمی و اجرای قوی و کامل برنامه‌ها  به مردم خدمات‌رسانی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تأکید بر خدمات‌رسانی در همه ایام سال به‌ویژه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در  ایام باعظمت و پربرکت رمضان همه خادمان و مسئولان باید رزمایش کار و خدمت را در جامعه به نمایش بگذارند.

سردار رزمجو با بیان اینکه کار برای کسب رضای خداوند متعال و خدمت به مردم یک فرصت و فریضه عبادی است، افزود: خدمت به ساحت قرآن و عترت یکی از ویژگی‌های مثبت و اثرگذار جامعه ایمانی است.

وی کادرسازی، سازماندهی و ایجاد قرارگاه‌های اوقات فراغت ویژه جوانان و خانواده‌های علاقمند به فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی را یکی از وظیفه‌های بسیار مهم و مبنایی مدیران و متولیان این امور دانست و  خاطرنشان کرد: مسئولان باید نسبت به این مأموریت رسالتی و اخلاقی اهتمام بالقوه‌ای داشته باشند و تمام وقت و امکانات خود را در راستای خدمت بدون نقص به مردم جامعه، مصرف و موانع موجود را مرتفع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار