مقام عراقی:

در صورت خروج الحشدالشعبی، مناطق آزادشده بار دیگر به اشغال داعش درمی‌آید

رئیس شورای نجات استان الأنبار عراق برخی مطالبات سیاسی مبنی بر خروج نیرو‌های الحشدالشعبی از مناطق آزادشده را برای امنیت کشور خطرناک دانست.
کد خبر: ۳۹۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ - 05May 2020

در صورت خروج الحشدالشعبی، مناطق آزادشده بار دیگر به اشغال داعش درمی‌آیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «حمید الهایس» رئیس شورای نجات الأنبار امروز سه‌شنبه با اشاره به مطالبات سیاسی برای خروج نیرو‌های الحشدالشعبی از مناطق آزادشده، این مطالبات را برای امنیت کشور خطرناک دانست و گفت که در صورت خروج این نیروها، داعش به مناطق آزادشده بازخواهد گشت.

الهایس در مصاحبه با وبگاه «المعلومه»، اظهار داشت که الحشدالشعبی در مناطق مهم اعم از نوار مرزی و مناطق صحرایی که گروه‌های تروریستی در آن فعالیت دارند، حضور دارد.

وی افزود که الحشدالشعبی در میان نیرو‌های امنیتی بهترین عملکرد را در مقابله با داعش داشته و با این گروه وارد نبرد شده است.

الهایس همچنین گفت: مطالبات برخی گروه‌های سیاسی مربوط به خروج الحشدالشعبی به نفع امنیت استان‌های غربی نیست و خطرات زیادی دارد و در صورت خروج الحشدالشعبی، داعش سریعا به مناطق آزادشده بازخواهد گشت.

پیشتر «کریم المحمداوی» عضو کمیته امنیت پارلمان عراق گفته بود که خروج الحشدالشعبی از مناطق آزادشده، باعث ایجاد خلأ در این مناطق خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار