نماینده ولایت فقیه در خوزستان:

ایمان یک رزمنده وقتی تقویت شود، می‌تواند در برابر عالم ایستادگی کند

سید محمد نبی موسوی فرد گفت: زمانی که ایمان یک رزمنده در خط مقدم تقویت شد می‌تواند در برابر عالم ایستادگی کند و اگر معنویت و ایمان نباشد، نتیجه می شود همین نیروهای نظامی دنیا که فقط در قبال ساعت و حقوق شان برای کشورشان خدمت می کنند.
کد خبر: ۳۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ - 05May 2020

ایمان یک رزمنده وقتی تقویت شود، می‌تواند در برابر عالم ایستادگی کند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولایت فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در دیدار با فرماندهان سپاه خوزستان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه اظهار داشت: انسان دارای دو بعد وجودی جسمانی و روحانی است که معمولا در دنیا بعد جسمانی بیشتر تقویت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب یکی از رویش‌های بسیار خوب، توجه امامین انقلاب به این بعد معنوی است و با آمدن مجموعه عقیدتی و سیاسی به سپاه روحیه معنوی تقویت شد به گونه‌ای که سپاه توانسته در ردیف ارتش‌های قدرتمند جهان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در ایران اسلامی پس از انقلاب امام ما این مطلب را مدنظر داشت و در صدد تشکیل نهادی که بتواند معنویت قوای نظامی ما را تقویت کند برآمد و این نهاد تحت عنوان نیروی عقیدتی‌ و‌ سیاسی شکل گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد افزود: زمانی که ایمان یک رزمنده در خط مقدم تقویت شد می‌تواند در برابر عالم ایستادگی کند و اگر معنویت و ایمان نباشد، نتیجه می شود همین نیروهای نظامی دنیا که فقط در قبال ساعت و حقوق شان برای کشورشان خدمت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار