نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:

سبز پوشان عقیدتی سیاسی شاگردان خوبی برای استاد شهید «مرتضی مطهری» هستند

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار گفت: سبز پوشان عقیدتی سیاسی حقیقتا ثابت کردند فرزندان لایقی برای حضرت «امام خمینی» (ره) و شاگردان خوبی برای استاد شهید «مرتضی مطهری» هستند.
کد خبر: ۳۹۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ - 05May 2020

سبز پوشان عقیدتی سیاسی شاگردان خوبی برای استاد شهید «مرتضی مطهری» هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان امروز  ضمن تسلیت ایام رحلت بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: یاد و خاطره فرزند بسیار ارزشمند حضرت «امام خمینی» (ره) شهید استاد «مرتضی مطهری» را گرامی می‌داریم و هفته عقیدتی، سیاسی را نیز خدمت تمامی سبز پوشان این عرصه تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: سبز پوشان عقیدتی سیاسی حقیقتا ثابت کردند فرزندان لایقی برای حضرت «امام خمینی» (ره) و شاگردان خوبی برای استاد شهید «مرتضی مطهری» هستند در همین خصوص از نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان که برای دیدار با عوامل عقیدتی سیاسی استان تشریف آوردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان تصریح کرد: سپاه پاسداران با تکیه بر بعد معنوی توانسته تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند و بی شک عهده دار این مسئولیت در سپاه معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که در خصوص ارتقاء معنویت و صیانت از خلق و خوی پاسداران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها