در پیام دریادار سیاری مطرح شد؛

نیروی انتظامی رکن مهم تأمین نظم و امنیت در کشور است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی با تبریک انتصاب سردار «رضایی» به جانشینی فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی از مظاهر اقتدار نظام و رکن مهم تأمین نظم و امنیت در کشور است.
کد خبر: ۳۹۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ - 06May 2020

دریادار سیاری انتصاب جانشین فرمانده ناجا را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی انتصاب سردار سرتیپ «قاسم رضایی» به‌عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ قاسم رضایی
جانشین محترم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

انتصاب به‌جا و شایسته حضرتعالی بعنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی که گویای حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا به جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بدون شک نیروی انتظامی از مظاهر اقتدار نظام و رکن مهم تأمین نظم و امنیت در کشور بوده و همواره نقش بی بدیلی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب و همچنین خدمت به مردم داشته است.

اینجانب انتصاب جنابعالی را به جانشینی فرماندهی نیروی انتظامی به خانواده بزرگ و عزتمند آن نیرو تبریک گفته و از خداوند منان مسئلت دارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام ماموریت‌های محوله و پیشبرد اهداف عالی آن نیروی محبوب و ایثارگر موفق و مؤید باشید.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار