برومندی:

تصمیم آلمان علیه حزب‌الله به ‌مثابه تسلیم شدن در برابر آمریکا و صهیونیست‌ها است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آلمان با ادعای دفاع از حقوق بشر به جای اینکه از نیروهای مقاومت که از ملت و خاک خود دفاع می‌کنند، حمایت کند؛ خود را پشت رژیم صهیونیستی پنهان کرده است.
کد خبر: ۳۹۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 06May 2020

تصمیم آلمان علیه حزب‌الله به ‌مثابه تسلیم شدن در برابر آمریکا و صهیونیست ها استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدمهدی برومندی در گفت‌وگویی با اشاره به موضوع اعمال محدودیت‌های آلمان علیه حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: اقدام اخیر دولت آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب‌الله ادعای مستقل بودن سیاست خارجی این کشور را زیر سوال می‌برد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس با اشاره به اینکه حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با داعش و گروه‌های تکفیری قرار دارد، ادامه داد: حزب‌الله در مقابله با تروریسم و نابودی داعش نقش موثری ایفا کرد و مانع از رسیدن این آفت تروریستی- صهیونیستی به پایتخت‌ کشورهای اروپایی شده است.

برومندی با بیان اینکه اقدام آلمان در تروریستی اعلام کردن نام حزب‌الله لبنان تحت فشار آمریکایی‌‌ها است، مطرح کرد: تصمیم آلمان دنباله‌روی کورکورانه از آمریکا و رژیم صهیونیستی و در راستای حضور ویرانگر آنها در منطقه گرفته شده است.

عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس در ادامه افزود: دولت آلمان با ادعای دفاع از حقوق بشر به جای اینکه از نیروهای مقاومت که از ملت و خاک خود دفاع می‌کنند، حمایت کند، خود را پشت رژیم صهیونیستی پنهان کرده است و تصمیم اخیر دولت آلمان ثابت کرد که شعار دفاع از حقوق بشر این دولت، غیرواقعی است.

وی با تاکید بر همسو بودن گروه‌های تروریستی با سیاست‌های کلان کشورهای غربی، مطرح کرد: تصمیم آلمان، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط با اسرائیل و تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین و ملت‌های آزاده دنیا است.

برومندی با بیان اینکه تصمیم اخیر آلمان علیه حزب‌الله به‌ مثابه تسلیم شدن در برابر آمریکا و صهیونیست‌ها است، تاکید کرد: اقدام آلمان علیه حزب‌الله لبنان در شرایطی است که گروه‌های تروریستی همچون پژاک، پ ک ک و حتی گروهک منافقین آزادانه در این کشور فعالیت می‌کنند و غربی‌ها هر زمان که بخواهند از این گروه‌های تروریستی در راستای اعمال خشونت و تحرکات خصمانه استفاده می‌کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار