مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه از نیمه رمضان آغاز می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، گفت: با توجه به اینکه حجم نیاز‌ها وسیع‌تر از خدمات انجام شده بود از نیمه ماه مبارک رمضان مرحله دوم این رزمایش آغاز خواهد ‌شد.
کد خبر: ۳۹۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ - 06May 2020

مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه از نیمه رمضان آغاز می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مرحله اول رزمایش مواسات که از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود توسط همه ارگان‌ها از جمله پایگاه‌های بسیج، مساجد، گروه‌های جهادی، ستاد‌های نماز جمعه و موسسات خیریه به خوبی انجام شد.

وی افزود: در مرحله اول از «رزمایش سراسری کمک مومنانه» خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا شناسایی شدند و بسته‌های حمایتی با تکریم و احترام درب منازل به این افراد تقدیم شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به اینکه حجم نیاز‌ها وسیع‌تر از خدمات انجام شده بود از نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) مرحله دوم از رزمایش سراسری کمک مؤمنانه آغاز می‌شود.

محمودی اظهار کرد: در مرحله دوم علاوه بر بسته‌های حمایتی خدماتی از جمله ایجاد فرصت اشتغال، ارائه وام قرض الحسنه، کمک‌های درمانی و ... نیز به خانواده‌ها ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: امید است به برکت این احسان خداوند بیماری از کشور و جهان دور کند و مجموعه‌ها و گروه‌های جهادی تا عید سعید فطر توانسته باشند همه آسیب‌دیدگان کرونا را به شکلی مورد تفقد قرار بدهند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار