آیت‌الله سعیدی:

مردم قدردان زحمات ناجا در مقابله با ویروس کرونا هستند

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: مردم قدردان زحمات شایسته کارکنان ناجا در امر پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.
کد خبر: ۳۹۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 06May 2020

مردم قدردان زحمات کارکنان ناجا در مقابله با ویروس کرونا هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا با وی در قم، با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: مردم، قدرشناس زحمات شما در حوزه تامین نظم و امنیت و نیز ارائه خدمات شایسته به هموطنان در مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ایران نسبت به کل جهان فرق دارند، گفت: در نظام ما مردم به مسئولان باور و اعتماد دارند، اما در سایر کشور‌ها اینگونه نیست، در مبحث کرونا کشور‌های دیگر با وجود داشتن امکانات به عوارض این بیماری مبتلا شده و آسیب زیادی دیدند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در کشور ما بحث ولایت مطرح است و مردم و مسئولان مطیع امر ولایت فقیه هستند، افزود: در ایران کار نیروی انتظامی صرفاً کار پلیسی مانند سایر کشور‌ها نیست.

وی با بیان اینکه در دنیا به موضوع حجاب و عفاف اهمیت نمی‌دهند، اما در ایران و بخصوص قم این موضوع از مطالبات اصلی مردم است، اضافه کرد: انتظار ما هماهنگ بودن مسئولان برای تحقق این امر بر اساس مبانی اسلامی بوده و این موضوع یکی از آسیب‌هایی است که دنیا را تهدید می‌کند.

امام جمعه قم با اشاره به حضور مردم در کنار مسئولان در صحنه‌های مختلف، عنوان کرد: مردم با وجود تحمل سختی‌ها همراهی کردند تا تنشی ایجاد نشود که باید قدردان آن‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با دو بال یعنی عزت و اقتدار و در عین حال محبت و مهربانی در اجرای مأموریت‌ها خوش درخشیده است، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف مأموریتی باید قوی و مقتدر وارد شد. اینکه در نیرو‌های مسلح، شخصی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این محبوبیت در دنیا رسید به دلیل این است که درد دین داشت و عزتش از خدا بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار