ناخدا رحیمی‌پور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کاهش مدت آموزش خللی در توان رزم سربازان نداشته است

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی، مدت آموزش سربازان یک ماه خواهد بود، گفت: ادامه آموزش سربازان در یگان محل خدمت انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰ - 09May 2020

کاهش مدت آموزش خللی در توان رزم سربازان نداشته استناخدا «غلامرضا رحیمی‌پور» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص اینکه تا چه زمانی دوره آموزشی خدمت سربازی به مدت یک ماه برگزار می‌شود و آیا کاهش دوره آموزشی با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بوده یا ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: کاهش زمان مدت آموزش سربازی با تصمیم معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که شرایط به این صورت باشد، آموزش‌های سربازی در مدت زمان یک ماه برگزار خواهد شد و آموزش سربازان در زمان حضور در یگان‌های خود ادامه خواهد داشت.

ناخدا رحیمی‌پور خاطرنشان کرد: کاهش مدت زمان آموزش سربازان هیچگونه خللی در توان رزم نیروهای وظیفه ما نداشته است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص نظارت ستاد کل بر مراکز آموزشی گفت: در تمامی مراکز آموزشی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شده است؛ همچنین در اداره سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به صورت مرتب از مراکز آموزشی نظارت صورت می‌گیرد و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی میزان ابتلا به کرونا در مراکز آموزشی را اندک برشمرد و عنوان کرد: تاکنون آلودگی در مراکز آموزشی نیروهای مسلح به میزان چشمگیر و قابل توجهی نبوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار