فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام:

شهدا ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ غلام محمد قهستانی گفت: شهدا و خانواده آنها جزو ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند که پاسداشت مقام شهدا و تکریم خانواده این عزیزان یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۳۹۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 06May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، «سرهنگ غلام محمد قهستانی» فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با خانواده شهیدان «محمود سرافراز»، «عبدالله غلامپور»، «غلامرضا هراتی»، «احمد بابایی» و «حمیدرضا جلالی» از شهدای ناجا دیدار کرد.

وی در این دیدارها که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، با اشاره به فداکاری شهدا و صبر و بردباری خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز اسلام ریشه در از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.

این مقام انتظامی بر ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌ والای آنان تاکید کرد و افزود: درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما وظیفه داریم از امنیت ایجاد شده در کشور پاسداری کنیم.

قهستانی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان قشر جوان گفت: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده شهدا خدمت کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: شهدای والامقام و خانواده معظم آنها از ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند که پاسداشت مقام شهدا و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار