رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح:

ضرورت کشف ظرفیت‌های دفاع مقدس/ انتقال تجارب دوران دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانیم

امیر «مجید فخری» گفت: ما در حد توانمان به ستاد راهیان نور کمک خواهیم کرد، چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش برای انتقال تجارب دوران دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانیم.
کد خبر: ۳۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر «مجید فخری» رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری بین ستاد راهیان نور و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دفاع مقدس معدن معارف و تجارب نظامی و اخلاقی است، اظهار داشت: این معدن باید کشف شود و در این سال‌ها با اینکه کار‌های بزرگی صورت گرفته است، اما هنوز بخش عظیمی از مسائل دوران دفاع مقدس بدون کشف بوده است.

وی ادامه داد: سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح نیز در دوران دفاع مقدس برای تولید اطلاعات مکانی، اقدامات شایسته‌ای را انجام داده بود و امروز نیز تصمیم گرفته‌ایم تا با انعقاد تفاهمنامه با ستاد راهیان نور بتوانیم کمکی به شناخت معارف و تجارب دفاع مقدس کرده باشیم.

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: ما در حد توانمان به ستاد راهیان نور کمک خواهیم کرد چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش برای انتقال تجارب دوران دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار