سردار یزدی خبر داد؛

آغاز مرحله دوم طرح کمک‌های مومنانه از ۲۰ اردیبهشت‌ماه

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: مرحله دوم طرح کمک‌های مومنانه از بیستم اردیبهشت، همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 06May 2020

مرحله دوم طرح کمک‌های مومنانه اجرا می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌و‌گویی رادیویی اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه اکید ایشان بر لزوم یاری به اقشار آسیب‌دیده‌ کشور در دوران شیوع کرونا از سوی تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های کشور، سپاه محمد رسول‌الله (ص) پس از نیمه شعبان، اقدامات خود را در راستای اجرایی کردن این طرح آغاز کرد تا بتواند بیانات رهبری را به منصه ظهور برساند و توانست همدلی با نیازمندان را در روز‌های آغاز ماه مبارک رمضان رقم بزند.

وی افزود: اتفاقی که در سراسر کشور و از سوی مردم برای اجرایی کردن این طرح افتاده، بسیار بزرگ است. دستگاه‌هایی مثل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اوقاف، سپاه، بسیج، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های کشور به دنبال مردم عزیزمان روی داد، اتفاقی بسیار بزرگ بود و نشان داد که همه برای اجرای فرمان رهبری به میدان آمده‌اند.

سردار یزدی گفت: پس از پایان مرحله نخست اجرای طرح کمک‌های مومنانه، این نهاد در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مرحله دوم این طرح را از روز شنبه‌ آینده در تهران آغاز می‌کند و به مدت سه روز اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در روز نخست اجرای طرح با تهیه‌ ۵۰ هزار سبد کالا در پنج نقطه‌ تهران در حسینیه‌ فاطمه الزهرا (س)، مسجد امام سجاد (ع)، حسینیه‌ امام حسن (ع)، مدرسه‌ شهید مطهری و ضلع جنوبی مصلی تهران از ساعت سه بعدازظهر طرح را شروع خواهیم کرد و در روز‌های دوم و سوم هم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم ۱۰۰ هزار بسته‌ کالا را به افراد شناسایی شده ارسال کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در ارتباط با نحوه‌ شناسایی گروه‌های هدف گفت: ما توسط پایگاه‌های بسیج، هیات‌های مذهبی، کمیته‌ امداد، بنیاد مستضعفان و شهرداری‌ها از دو سال گذشته افرادی را که مشکلات معیشتی دارند، شناسایی کرده و اخیرا هم افرادی دیگری را که به واسطه شیوع کرونا دچار وقفه‌ معیشتی شده‌اند به لیست افراد گیرنده بسته‌های معیشتی این نهاد اضافه کرده‌ایم.

سردار یزدی گفت: این نهاد در فراخوان‌های متعدد از مردم خواسته است افرادی را که دچار مشکلات معیشتی در جریان شیوع کرونا شده‌اند به ما معرفی کنند که حداقل ۷۰ درصد مردم از این موضوع مطلع شده‌اند و تاکنون بسیاری از اقشار آسیب‌دیده از بحران کرونا را به سپاه محمد رسول الله (ص) معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها