مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم»

برنامه‌های ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در قالب کمیته‌های تخصصی از سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ - 06May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری امروز به ریاست معاون سیاسی - امنیتی استاندار و با حضور اعضای ستاد در محل استانداری برگزار شد.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در این جلسه با بیان اهمیت گرامی داشت ایام دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از بزرگترین الطاف الهی و نعمت‌هایی که شامل نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است،  دفاع مقدس و دستاوردهای آن است، لذا باید با گرامی داشت این ایام شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

‌وی با اشاره به مقارن شدن سال 1399 با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی تصریح کرد: پس از گذشت چهل سال از مجاهدت ها  و ایثارگری های  آن دوران باشکوه به رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)،  شاهد تبلور صلابت نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی و ...  در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای  آن هستیم و از ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادی خواه  یاد می شود و امروز نسل جوان ما نیازمند آگاهی لازم از آرمان ها و ارزشهای رزمندگان دفاع مقدس اند  و چگونگی آن می بایست بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در قالب کمیته های تخصصی از ۳خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ذوالفقاری با اشاره به شرایط به وجود آمده با وجود ویروس منحوس کرونا اضافه کرد: رسانه ملی بصورت خاص در این زمینه وارد شود و برای این ایام بصورت ویژه برنامه داشته باشد، شهرداری‌ها نیز اهتمام لازم را جهت فضاسازی شهری خاص این ایام و با توجه به شعار محوری داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: چهل راوی دفاع مقدس به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس در طول سال در چهل مدرسه، چهل اداره و چهل کارخانه حضور و دستاورد‌های دفاع مقدس را تبیین خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در سال گذشته در ۳۰ مدرسه استان با همکاری اداره کتابخانه‌های استان و آموزش پرورش نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار شد که انشاالله امسال هم با همکاری این نهاد‌ها در چهل مدرسه این برنامه انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اهمیت تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کرد: در روز فرماندهان شهید دفاع مقدس در هفتم مهر ماه آیین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس بصورت سراسری در هر شهرستان  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار