فرماندار شهرستان گناوه:

فرمان بارورکردن سرمایه انسانی در دست نظام تعلیم و تربیت است

«غلامرضا مهرجو» گفت: فرمان و سکان بارورکردن سرمایه انسانی در دست نظام تعلیم و تربیت و این مهم از رسالت انبیای الهی است.
کد خبر: ۳۹۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 06May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «غلامرضا مهرجو» فرماندار شهرستان گناوه امروز (چهارشنبه) در آئین  تجلیل از معلمان نمونه اظهار داشت: در تبیین و ترویج اندیشه‌های والای شهیدمطهری عزیزانی  که در  نظام تعلیم و تربیت مشغول هستند نیاز است که در تحقق آن پیشگام باشند.

وی گفت: پاسداشت و تجلیل از مقام و منزلت معلم که رسالت انبیا را برعهده دارند و در سنگر تعلیم و تربیت ایفای مسئولیت می‌کنند به نحو شایسته باید انجام شود.

مهرجو در ادامه خاطر نشان کرد: هفته معلم فرصت مغتنمی است که در کنار تجلیل از مقام شامخ و رفیع معلم، یادآوری کنیم که پیشرفت و ترقی هر کشوری در گرو توجه به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه پیشرفت و ارکان اصلی جامعه در گرو تقویت و توسعه سرمایه انسانی است، افزود: فرمان و سکان بارورکردن سرمایه انسانی در دست نظام تعلیم و تربیت است و این مهم از رسالت انبیای الهی است.

وی ادامه داد: باید یادآور شویم هر تخصصی که در جامعه است حاصل تلاش و زحمات معلمان و خروجی نظام تعلیم و تربیت است و باید در جامعه ترویج و تبیین شود که بعد از مقام رفیع شهدا مدیون این مجموعه هستیم.

مهرجو گفت: نظام تعلیم و تربیت کشور باید طوری انسانها را تربیت و آموزش دهد تا بعد از اینکه وارد جامعه شدند، ضمن اینکه از مهارت لازم برخوردار باشد سبک زندگی ایرانی اسلامی را یاد گرفته تا  از آسیب‌های گریبانیگر جامعه محفوظ بمانیم.

فرماندار گناوه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا ، آموزش و پرورش این شهرستان  همپا و همگام با دیگر اقشار در عرصه سلامت ورود و اقدام به دایرکردن کارگاه‌های تولید ماسک کرد.

وی گفت: آموزش و پرورش شهرستان در کنار تولید ماسک، اقدام به ارتباط آموزشی با دانش آموزان ازطریق فضای مجازی کرد که جای تقدیر دارد.

اتنهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها