وصیت‌نامه شهید محمد محمدی ستوده؛

سنگر نماز جمعه را مستحکم کنید

شهید محمد محمدی ستوده در وصیت‌نامه خود آورده است: بهترین سنگر مستحکم نماز جمعه است و دشمن می‌کوشد کاری کند که شما این سنگر بسیار مهم و استراتژیک خود را از دست بدهید؛ پس با تمام قدرت از این سنگر دفاع کنید.
کد خبر: ۳۹۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 07May 2020

سنگر نمازجمعه را مستحکم کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد محمدی ستوده

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین (ع) و سلام و درود بر رهبر بیدار و زنده‌دل ما که راه حسین (ع) را می‌پیماید و سلام بر ملت‌های آزاده ایران و عراق و سوریه و آوارگان فلسطین و هرجا که انسان آزادی‌خواه و آزاده وجود دارد و سلام بر تمام شهدا از کربلای حسینی تا کربلای ایران و سلام بر خانواده‌های محترم شهدا که با صبر و ایثار خود حاضر شدند شاهد کشته شدن عزیزان و جوانان پاکشان باشند تا اسلام این منجی بشریت پایدار بماند.

برادران و خواهران دینی من چند کلامی با شما صحبت دارم: شما خواهران واقعاً حزب‌اللهی همچون زینب (س) باید یاور و مددکار حسین باشید شما باید آنچنان باشید که مانند زینب (س) با چندین کلمه گوهربار، چون شمشیر بسیار برنده کاخ استبداد یزید را بر سرش ویران کنید.

امروز شما با تمام کفر در جنگ هستید و یادتان نرود که تنها رمز پیروزی شما وحدت کلمه است و اجرای مو به مو فرمایش رهبر عزیز. به خدا قسم از برکت وجود اوست که این مملکت آسیب نمی‌بیند. خواهران شما با پوشش اسلامی خود آنچنان ضربه‌ای بر پیکر آمریکای جنایتکار و عمال داخلی او وارد می‌آورید که نمی‌تواند برخیزد؛ شمائید که سرنوشت جامعه را در دست دارید؛ اگر شما در خیابان بدون حجاب لازم راه بروید به خدا مدیون خون تمام شهدا خواهید بود و آن وقت است که دشمن بزرگترین پیروزی خود را کسب نموده است.

همچنین باید بگویم که برادران شما مدافع دین و مملکت و ناموس و شرف هستید. جبهه‌های ما را در هر لحظه پرخروش‌تر و پیروزمندتر گردانید.

خواهران و برادران؛‌ ای ملت عزیز! به عقیده من در جبهه داخلی بهترین سنگر مستحکم نماز جمعه است و دشمن می‌کوشد کاری کند که شما این سنگر بسیار مهم و استراتژیک خود را از دست بدهید. من به عنوان یک فرزند کوچک شما یا برادر کوچک و خدمتگزار شما عاجزانه از شما می‌خواهم این سنگر را حفظ کنید و قلبتان درباره یکدیگر مانند آئینه باشد. امام خمینی می‌فرماید مسجد‌ها سنگر‌های اسلام هستند این سنگر‌ها را حفظ کنید. مبادا عده‌ای که از اسلام بویی نبرده‌اند به شما بگویند حالا که ما انقلاب کرده‌ایم این مسجد را می‌خواهیم چکار؟ این‌ها همان منافقان فریب‌خورده‌اند؛ اگر این افراد با زبان و مهربانی به راه کشیده شدند و اسلام آوردند، بپذیرید و اگر شما را به تمسخر گرفتند، آنان را از خود دور سازید و ریشه‌کنشان کنید.

همچنین پدر و مادر و برادر و خواهر عزیزم مرا حلال کنید. از شما خیلی متشکرم که بدون هیچ‌گونه دریغی مرا روانه جبهه ساخته‌اید از شما می‌خواهم که در شهادت من گریه نکنید و در عوض دعا کنید. نمی‌خواهم سنگ قبرم مرمر باشد؛ بلکه می‌خواهم گمنام باشم و اگر خداوند قبول کند، قبرم هم مانند خودم ساده باشد.

مادرم گرچه در ظاهر از پیش شما می‌روم، اما در واقع کنار شما هستم و از شما می‌خواهم که لحظه‌ای خود را تنها نبینید؛ چون حالا علی زنده است و چون شمع در گرد شما می‌سوزد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها