فعالیت گروه جهادی الیگودرز در مبارزه با کرونا

حجت‌الاسلام «سهراب ترکی» گفت: ۳۵ گروه جهادی از اقشار مختلف نیروهای بسیجی و مردمی شهرستان الیگودرز از زمان شیوع کرونا تا کنون برای مقابله با این ویروس در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۹۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 07May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سهراب ترکی» مسئول قرارگاه جهادی الیگودرز، امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: ضدعفونی نقاط مختلف، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله خدمات و فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان الیگودرز است.

مسئول قرارگاه جهادی الیگودرز در ادامه گفت: متاسفانه مردم الیگودرز خطر صعودی بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند و برخی  مدیران هم این موضوع را بی‌اهمیت تلقی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری چندین دستگاه تراکتور از روستاها برای ضد عفونی همراه ما بودند اما با توجه به شروع فصل کشاورزی و عدم  حضور رانندگان این وسایل  انتظار داریم خودروهای آتش نشانی با ایجاد تغییراتی در خدمت قرارگاه باشند.

ترکی با اشاره به وضعیت نامناسب خودروهای حمل و نقل  عمومی افزود: برای رفع این مشکل در هر ایستگاه  یک پمپ برای ضد عفونی تاکسی‌ها استقرار یافته و باید پس از انجام هر سرویس ضد عفونی انجام شود.

این مسئول همچنین به ضد عفونی سطل‌های زباله تاکید کرد و پیشنهاد داد این اقدام توسط خودروهای حمل زباله و پس از تخلیه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام ترکی با انتقاد از دستگاه‌های اداری افزود: مدیران کرونا را جدی نگرفته‌اند و برای مقابله با شیوع این ویروس تمامی مجتمع‌های تجاری و اداری سطح شهرستان ضد عفونی شده است.

وی در پایان بیان کرد: ۶۵۰ سطل زباله سطح شهر مرتب توسط گروه‌های جهادی ضد عفونی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها