مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌ شرقی:

نیروی انتظامی با تمام توان همیشه در صحنه است

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: نیروی انتظامی با تمام توان همیشه در صحنه است و باید قدردان زحمات و فعالیت‌های شبانه‌روزی این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۳۹۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 07May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌ شرقی ضمن حضور در ستاد فرماندهی ناجای استان و دیدار با سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان همیشه در صحنه است و باید قدردان زحمات و فعالیت‌های شبانه‌روزی این عزیزان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی کامل و پیش‌بینی‌های لازم جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان، خاطرنشان کرد: نقش کمیته در دوران دفاع‌ مقدس و نیز عملکرد نیروی انتظامی در حراست از مرزهای میهن اسلامی و تامین امنیت شهرها به نحوی معرفی و تبیین شود.

وی با اشاره به دستورالعمل ارسالی ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص برزگداشت چهلمین سالگرد دفاع‌ مقدس افزود: ایام بزرگداشت از سه خرداد شروع شده و تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت.

سردار عباسقلی‌زاده تاکید کرد: امیدوارم با همکاری کلیه نهادها، ادارات و سازمان‌های سطح استان برنامه‌های بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار