بازدید معاون عمرانی استاندار اردبیل از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان

«فرزاد قلندری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با حضور در مرگز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، از روند تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ - 07May 2020

بازدید معاون عمرانی استاندار اردبیل از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (پنجشنبه)، فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با حضور در مرگز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، از روند تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

در این بازدید که حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و موسی کنعان پور مسئول دفتر فنی استانداری اردبیل معاون عمرانی استاندار را همراهی می‌کردند، علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از روند احداث و تکمیل فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: در صورت اختصاص بودجه‌های مصوب شده برای تکمیل نهایی این طرح عظیم فرهنگی، آمادگی داریم تا هفته دفاع مقدس آن را به بهره‌برداری برسانیم.

واحد افزود: سینمای دفاع مقدس مرکز فرهنگی و موزه را در اسرع وقت برای تکمیل فنی و تخصصی به اداره کل و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل خواهیم داد.

واحد در ادامه از ارائه طرح اولیه محوطه موزه به شهرداری سخن گفت و بر تکمیل آن همزمان با ساخت خود مرکز فرهنگی تأکید کرد.

فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، ضمن تحسین کارهای انجام شده و قول مساعد بر همکاری‌های لازم با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در راستای تکمیل و بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس، بر بهره‌مندی از طراحان و هنرمندان و مشاوران متخصص در امر چینش داخلی موزه تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار