امام جمعه بروجرد:

مدیریت جهادی راهکار برطرف کردن مشکلات است

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: مدیریت جهادی و عملی در شرایط امروزه راهکار برطرف کردن بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه است.
کد خبر: ۳۹۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 07May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: جامعه جهانی از خدا فاصله گرفته و در دنیا شدیدترین گناهان عادی نشان داده میشود و نمونه آن قانونی شده که شورای امنیت مصوب می‌کند تا آمریکا به کشورهای دیگر تجاوز کند.

امام جمعه بروجرد با بیان این که بلا برای ستمکاران مجازات است، بیان کرد: بلا برای انسانهای مومن و با خدا امتحان الهی بوده و خداوند می‌خواهد بنده‌اش را در شرایط خاص امتحان کند تا جایی که برای اولیای الهی، بلا اکرام بود و گرفتار شدن آنها با بلا سبب می شد تا ارتقا پیدا کنند.

حسینی اظهار داشت: کرونا مجازاتی برای انسان‌ها است و نباید احکام سبک گرفته شود، تطاهر به روزه خواری متاسفانه عادی شده است.

وی افزود: احکام الهی دارای مصحلت بوده و اگر خداوند کاری را واجب کرده یقینا دارای مصلحت است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به فواید روزه داری گفت: روزه فواید فراوانی برای دنیا و آخرت انسان دارد، صحت جسم و روح را تضمین می‌کند و انسان با روزه داری تقوا به دست می آورد و همچنین سپری در برابر آتش جهنم است.

حسینی تصریح کرد: با روزه داری می توان حال فقیران و مستمندان را درک کرد و به نیازمندان بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به خدمت مسوولان به مردم گفت: خداوند به مسئولان توفیق خدمت داده و باید مدیران از این فرصت برای خدمت به مردم بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار