برگزاری جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان «خوشاب»+ تصاویر

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان سبزوار، جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان «خوشاب» برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 07May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوشاب، اولین جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان «خوشاب» با حضور «علی علی مددی» مسئول دبیرخانه مرکزی کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی و سایر اعضا در دفتر ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

علی مددی در این جلسه ضمن بیان اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا در طراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به افتخاری که به سبب بالا بودن آمار شهدای شهرستان‌های «سبزوار» و «نیشابور» وجود دارد، کنگره ملی شهدا در این شهرها در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به ساختار کنگره ۱۸ شهید استان اشاره کرد و افزود: با تدابیری که در سطح استان اندیشیده شده ۲۰ کمیته جهت برگزاری و پشتیبانی از کنگره ملی و یادواره‌های شهدا تشکیل شده است.

علی مددی در پایان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امید است در سال جاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان‌ها، به خصوص شهرستان خوشاب با نگاه معرفی شهدا، جانبازان و ایثارگران و عملکرد شهرستان‌ها در دفاع مقدس برگزار شود و در امر مستندسازی آثار شهیدان نیز گام‌های موثری برداشته شود.

در پایان این جلسه، احکام مسئولیت اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان «خوشاب» توسط حجت‌الاسلام‌ «سید قاسم دهقانی» امام جمعه این شهرستان به آنها اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار