سردار گودرزی خبر داد؛

کشف بیش از یک و نیم تُن تریاک در مرز میرجاوه

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از موفقیت مرزبانان سیستان و بلوچستان در کشف یک تُن و ۸۷۹ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 07May 2020

کشف بیش از یک تُن تریاک در مرزمیرجاوهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام این خبر، اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند کلان قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «چاهندو» شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و نیز با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را به عمق کشور انتقال دهند که با حضور به‌موقع و هوشمندانه مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سردار گودرزی ادامه داد: در این عملیات مرزداران موفق شدند ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، یک تُن و ۸۷۹ کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات جنگی و تجهیزات ارتباطی را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، بیان کرد: مرز‌های ایران اسلامی خصوصاً مرز‌های پهناور جنوب شرق کشور با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور، برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها