فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:

تلاش دشمن برای اختلال نظام آموزش و پرورش کشور/ احیای جایگاه معلم اجتناب‌ناپذیر است

سردار «عابدین خرم» گفت: دشمن تلاش دارد جریان آموزش را در کشور ما مختل کند و به همین خاطر، بردن جامعه به سمت جهالت و یا سعادت، در گرو عملکرد معلمان است.
کد خبر: ۳۹۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 07May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، در آیین بزرگداشت روز معلم، ضمن قدردانی از فعالیت‌های معلمان، اظهار داشت: معلمان و متولیان آموزش در این سال‌ها در کشور ما خوش درخشیده‌اند.

وی افزود: در مقطع کنونی، اصلی‌ترین میدان جنگ نرم دشمن، در میدان آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد چرا که دشمن تلاش دارد جریان آموزش را در کشور ما مختل کند و به همین خاطر، بردن جامعه به سمت جهالت و یا سعادت، در گرو عملکرد معلمان است.

سردار خرم با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه معلمان در جامعه، عنوان کرد: احیای جایگاه معلم اجتناب‌ناپذیر است، چرا که جایگاه این قشر در جامعه یک جایگاه مرجع به حساب می‌آید و اگر امروز جایگاه معلمان را ارتقا ندهیم، به نسل حاضر و نسل آینده ظلم کرده‌ایم. البته متاسفانه در این خصوص عملکرد ضعیفی داشتیم.

فرمانده سپاه عاشورای استان با بیان اینکه «حتی شیوع ویروس کرونا هم نتوانست مانع از آموزش در کشور ما شود»، گفت: کرونا یک آزمون بزرگ برای دنیا بود که نظام آموزشی ما سربلند از این اتفاق خارج شد. اگرچه برخی مشکلاتی در این خصوص وجود داشت و 30، 40 درصد خانواده‌ها به خاطر مشکل مالی نتوانستند به نرم افزار «شاد» دست پیدا کنند، اما در هر صورت این یک کار ارزشمند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه نظام آموزشی ما اجازه نداد که بحث تعلیم و تربیت تحت تاثیر کرونا قرار بگیرد که از این بابت از همه معلمان و جامعه آموزش و پرورش در کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها