فرمانده سپاه تنگستان:

بسیجیان پشتوانه عظیم نیروی انسانی کشور هستند

سرهنگ احمد حیدری گفت: بسیج حد و مرز نمی شناسد، بسیجیان سرچشمه‌های اخلاص و معنویت و پشتوانه عظیم نیروی انسانی پرتلاش و خلاق کشور هستند.
کد خبر: ۳۹۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 07May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «احمد حیدری» درجمع فرماندهان و مدیران بسیجی حوزه مقاومت امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: بسیج حد و مرز نمی شناسد، بسیجیان سرچشمه‌های اخلاص و معنویت و پشتوانه عظیم نیروی انسانی پرتلاش و خلاق کشور هستند.

وی گفت: بسیج در همه صحنه‌ها و عرصه‌های نظام مقدس اسلامی همواره حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته و در عمر پربرکت انقلاب نشان داده است که هر جا مشکلی به وجود آمده در مقام حلال و هر جا توطئه و بحرانی بوده به عنوان سدی محکم مقابله کرده است.

فرمانده سپاه تنگستان افزود: دشمن در سالهای اخیر با تحریمهای ظالمانه در همه ی زمینه ها سعی بر ناامیدکردن مردم از ادامه زندگی و اداره جامعه توسط مسئولین را دارد تا با این تحریمها مردم نسبت به عملکرد نظام ابراز نارضایتی کرده و آن را به صورت حضور دسته جمعی و غیرقانونی در کشور نشان دهند.

وی تصریح کرد: بسیج در مقابله با هر نوع اتفاقی که در کشور چه به صورت مترقبه و چه غیر مترقبه رخ می دهد مسئول است و با فعالیتهای جهادی و انقلابی درصدد رفع مشکلات جامعه قدم برمیدارد.

احمد حیدری تأکید کرد: بسیج و بسیجی از خدمت برای مردم و فداکردن جان و مال خود هراسی ندارد و هرجا که ندای لبیک رهبری به گوش برسد بسیج علمدار رهبر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار