آتش زدن دکل‌های ۵G در انگلستان به‌دلیل انتشار ویروس!+ تصاویر

تقریبا از ابتدای ماه آوریل میلادی اخباری از حملات مردم مناطق مختلف انگلستان به برج‌های مخابراتی اینترنت نسل پنجم منتشر شد که تاکنون ۷۷ دکل مخابراتی در کشور انگلستان طی حملات مردم خشمگین به آتش کشیده شده و خسارات جدی دیده است.
کد خبر: ۳۹۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ - 08May 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، یکی از شایعات عجیبی که از زمان اوج گرفتن انتشار ویروس کرونا در قاره اروپا شکل گرفت، بحث انتشار ویروس از طریق دکل‌های مخابراتی مرتبط با برنامه اینترنت نسل پنجم یا ۵G بود که هیچ‌گاه به شکل دقیق مشخص نشد که این شایعه عجیب از کجا سرچشمه گرفته و مردم کشور‌های پیشرفته اروپایی که مدعی تمدن و قطب علم و فناوری هستند، چگونه آن را باور کرده و واکنش نشان می‌دادند.

آتش زدن دکل‌های 5G در انگلستان به‌دلیل انتشار ویروس!

تقریبا از ابتدای ماه آوریل میلادی اخباری از حملات مردم مناطق مختلف انگلستان به برج‌های مخابراتی اینترنت نسل ۵ منتشر شد؛ طبق گفته رسانه‌های معتبر غربی از جمله وبسایت businessinsider تا کنون ۷۷ دکل مخابراتی در کشور انگلستان طی حملات مردم خشمگین به آتش کشیده شده و خسارات جدی دیده است.

همچنین گفته می‌شود در حملات به کارکنان محل و افرادی که مسئول نصب و استقرار این برج‌های مخابراتی هستند، تاکنون ۴۱ خدمه زخمی شده‌اند.

این حملات تا جایی ادامه پیدا کرده است که یک شهروند خشمگین یکی از مهندسین حاضر در محل استقرار برج مخابراتی را با خودرو شخصی خود زیر گرفته و شدیدا زخمی می‌کند.

آتش زدن دکل‌های 5G در انگلستان به‌دلیل انتشار ویروس!

همچنین مسئول کمپانی UK Mobile که چهار اپراتور تلفن فعال در انگلستان را شامل می‌شود نیز می‌گوید که بسیاری از این حملات حتی به دکل‌هایی انجام می‌شود که ارتباطی با برنامه اینترنت نسل ۵ ندارند و اگرچه حجم حملات در روز‌های اخیر کاهش یافته، اما همچنان متوقف نشده است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار