اهتزاز پرچم امام حسن مجتبی (ع) بر فراز ۱۲ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برافراشته شدن پرچم سبز مزین به نام امام حسن مجتبی (ع) بر فراز ۱۲ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 08May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «قاسم مومنی‌شاد» معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: ساعت ۱۸ عصر امروز، جمعه با محوریت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و به صورت همزمان، پرچم بقاع متبرکه سراسر کشور تعویض می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پرچم سبز مزین به نام امام حسن مجتبی (ع) بر فراز ۱۲ بقعه متبرکه این استان برافراشته می‌شود، افزود: این آئین به صورت نمادین با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) یاسوج با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد پخش زیارت امام حسن مجتبی (ع) ساعت ۹ شب شام میلاد از رسانه ملی را دومین برنامه سراسری این ایام دانست و ادامه داد: زیارت امام حسن (ع) همزمان از بلندگوی بقاع و مساجد استان نیز پخش می‌شود.

مومنی‌شاد یادآور شد: در روز ولادت امام حسن (ع) نیز از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ دقیقه ویژه برنامه ولادت این امام بزرگوار از رادیو معارف پخش شده و همزمان نیز از بقاع متبرکه و مساجد سراسر کشور پخش می‌شود.

وی گفت: در راستای حفظ سلامت عموم جامعه در شرایط شیوع کرونا، برنامه و مراسم مردمی در استان نداریم و همه این مراسمات به صورت غیرحضوری و بدون حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار