امام جمعه گتوند:

مردم ایران با ایثار در بحران کرونا، جامعه مهدوی را به جهان نشان دادند

حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور گفت: در حالیکه آمریکا با دزدی دریایی مدرن ماسک‌ها و تجهیزات پزشکی را به سرقت برد، مردم ایران با همکاری و کمک رسانی، جامعه مهدوی را به جهان نشان دادند.
کد خبر: ۳۹۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ - 08May 2020

مردم ایران با ایثار در بحران کرونا، جامعه مهدوی را به جهان نشان دادند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‎الاسلام «اسماعیل اسدپور» در خطبه‌های امروز نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان به شیوع ویروس کرونا در جهان و همکاری مردم ایران در مقابله با آن اشاره کرد و اظهار داشت: در حالیکه آمریکا با دزدی دریایی مدرن ماسک ها و تجهیزات پزشکی را به سرقت برد، مردم ایران با همکاری و کمک رسانی، جامعه مهدوی را به جهان نشان دادند.

وی افزود: تفکر و جامعه مهدوی ایرانی در ضد عفونی معابر و اماکن عمومی و دیگر اقدامات پیشگیرانه کرونا در جهان الگو بود و گروه های جهادی پای کار آمدند و اکنون ظرفیت تولید ماسک در کشور بسیار زیاد شده است.

امام جمعه گتوند گفت: در اوایل شیوع کرونا که تنها چند روز از این بحران نگذشته بود، مردم ایران پای کار آمدند و به همدیگر کمک کردند.

حجت الاسلام اسدپور با تشریح اقدامات خیرخواهانه در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کشور و گتوند و جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی به صورت خودجوش، افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان خیزش عمومی در کشور ایجاد کرد و در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گتوند با کمک خیرین، بسیج، نیروهای مردمی و سپاه ۸۰۰ بسته غذایی جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

وی اضافه کرد: در ادامه این فعالیت ها، با یک پایش اجتماعی برای شناسایی خانواده های نیازمند، سه هزار و۵۰۰  خانوار درشهرستان گتوند شناسایی و به مرکز استان معرفی شدند.

امام جمعه گتوند ادامه داد: در مراحل بعدی این رزمایش فردا (شنبه) ۷۰۰ بسته غذایی در گتوند توزیع می شود و ۲ مرحله دیگر نیز به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا کمک خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسدپور در ادامه به ماه مبارک رمضان و برکات این ماه اشاره کرد و افزود: بهار قرآن رمضان است و در ماه رمضان روح و جان انسان قابلیت با طراوت شدن را دارد که یکی از راه های آن قرائت قرآن است و باید قدر شبهای قدر را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها