حق‌گویان در جمع خبرنگاران خبر داد؛

راه‌اندازی 36 آشپزخانه اطعام مهدوی در قزوین/ توزیع بیش از 47 هزار پرس غذای گرم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به اینکه 36 آشپزخانه اطعام مهدوی در استان قزوین راه‌اندازی شده است، گفت: تا کنون بیش از 47 هزار پرس غذای گرم و 11 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 08May 2020

راه‌اندازی 36 آشپزخانه اطعام مهدوی در قزوین/ توزیع بیش از 47 هزار پرس غذای گرمبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از قزوین، مهر علی حق‌گویان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در حاشیه رزمایش کمک مومناه کمیته امداد امام خمینی (ره) و توزیع غذای اطعام مهدوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با توجه به همدلی کشور  در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین هم در این رزمایش شرکت کرد، اظهار داشت: با همدلی و حضور مردم این رزمایش به یک جریان عظیم کمک‌های مردمی برای توزیع بین نیازمندان تبدیل شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی بر اساس وظیفه ذاتی خود و با توجه به تاکیدات رئیس کمیته امداد کمک‌های خود را در قالب پویش ایران همدل بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع کرد.

حق‌گویان با اشاره به راه‌اندازی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی کمیته امداد در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در استان قزوین 36 آشپزخانه طرح مهدوی راه‌اندازی شده است که از ابتدای ماه مبارک رمضان 47 هزار پرس غذای گرم و 11 هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد و 700 میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

وی ادامه داد: 47 مرکز نیکوکاری و 17 اداره کمیته امداد در سراسر استان قزوین داریم که پس از جمع آوری کمک‌ها بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها