نشاطی در گفت‌وگو با دفاع‎پرس خبر داد؛

توزیع ۷۷۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه ۷۷۰ بسته معیشتی توسط اعضای این سازمان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 08May 2020

توزیع ۷۷۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی

محرم نشاطی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، با بیان اینکه جامعه بسیج ورزشکاران مانند همه بحران‌ها و حوادث طبیعی در دوران شیوع کرونا نیز همراه مردم هستند، اظهار داشت: اعضای این سازمان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه وارد میدان شدند.

وی با بیان اینکه به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان تاکنون ۷۷۰ بسته معیشتی تهیه شده است، افزود: از این تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در آستانه ماه رمضان در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در روز میلاد امام حسن (ع) ادامه داد: در این مرحله نیز ۵۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، چای و قند در بین افراد آسیب‌پذیر از کرونا و نیازمندان سطح استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها بین دو تا سه میلیون ریال است، عنوان کرد: در جمع‌آوری هزینه این بسته‌ها خیران نیز همراه ورزشکاران بسیجی بودند که جا دارد از آنها هم تشکر و قدردانی کرد که گمنام به خلق خدا خدمت می‌کنند.

نشاطی با اشاره به اینکه خدمات جامعه ورزشکاران بسیجی استان تنها محدود به توزیع بسته‌های معیشتی نیست، عنوان کرد: تعدادی از این بسیجیان با ضدعفونی معابر، تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی در مناطق حاشیه‌نشین شهرها نیز به مبارزه با کرونا پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار