فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با پدیده‌های احتمالی

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: نیرو‌های مسلح با هم‌افزایی مراکز دیگر کادر‌های درمانی آمادگی لازم را برای مقابله با پدیده‌های احتمالی دارند.
کد خبر: ۳۹۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ - 09May 2020

آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با پدیده‌های احتمالیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تکریم کادر درمانی مازندران که شامگاه جمعه ۱۹ اردیبهشت در بیمارستان ولایت ساری برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه آنچه که باید در بحران کرونا مورد توجه قرار بگیرد، باطن ارزشی کادر درمانی است، اظهار داشت: مقاومت رزمندگان جبهه سلامت که  ایثارگرانه ایستادند و در کنار آن مردمی که برای پشتیبانی از کادر درمانی احساس تکلیف کردند بسیار با ارزش است.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلای مازندران با تصریح بر اینکه ما در کشور پزشک و پرستار کم نداریم، افزود: حضور مومنانه مرد و زن این کشور کار را به جایی رساند که در کنار همه کمبودها، تحریم‌ها و جنگ روانی دشمن و تلاش عوامل بی‌مقدار آن در داخل،  ایران به یک الگو تبدیل شد.

بابایی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی، مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌ها در میدان‌ها، ضدعفونی محیط، تولیدات نیاز‌های اولیه، کادر درمانی  در پیشگیری از انتقال ویروس کار‌های بسیار بزرگی انجام دادند، ادامه داد: اگر این کار‌ها انجام نمی‌گرفت قطعا دچار مشکلات بیشتری می‌شدیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ‌در این رزمایش تهدیدات به فرصت‌ها تبدیل شد و امروز این اتفاق در کادر پزشکی افتاده و  بسیار بیشتر از قبل آمادگی‌های لازم را دارند.

بابایی با بیان اینکه ابهاماتی در موضوع کرونا وجود دارد و پرسش‌هایی در این رابطه که آیا این یک موضوع سازمان یافته ضد بشری است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله آمادگی بیشتری که بخش اعظم آن در این رزمایش کسب شد در مقابله با پدیده‌های ناشناخته مخرب داریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان این مطلب که نیرو‌های مسلح و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح، با هم افزایی مراکز دیگر کادر‌های درمانی آمادگی لازم را برای مقابله با پدیده‌های احتمالی دارند، خاطرنشان کرد:‌ اگر روحیه ایثارگرانه مجاهدان در بحران نبود به سرنوشت کشور‌های دیگر مبتلا می‌شدیم آنچه که بر سر آمریکا و اروپا آمد.

بابایی در ادامه از مجاهدت ۶۱۰ هزار ۵۸۸ نفر بسیجی در روز که شبانه روز و در تعطیلات پشتیبان کادر درمانی بودند و فی سبیل الله کار کردند، افزود:‌ حضور این مردم همه خطرات را برطرف کرد.

بابایی ضمن قدردانی از کادر درمانی خاطرنشان کرد:‌ وظیفه‌ای که به نظر می‌رسد در آینده کادر درمانی باید خود را آماده کنند، با سرعت درست و با جدیت قبل از اینکه اسیر طرح‌های شیطان بزرگ بشویم خودمان بتوانیم مواجه علمی با این پدیده‌ها را داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: دو موضوع اینجا مطرح است اول ‌ورود پزشکان بدون مرز به داخل کشور که بعد از یک هفته اخراج شدند، اما ورود آن‌ها جای سوال دارد دوم آنکه باید تالاش کنیم واکسن کرونا را قبل از خارجی‌ها تولید کنیم چرا که از دست آمریکا این شیطان اکبر هر کاری بر می‌آید.

بابایی در پایان متذکر شد: ‌در مواجه پدیده‌های ناامن کننده سلامت وظیفه داریم و باید با مجاهدت به راه خود ادامه داده و نباید در هیچ زمینه دشمن به ما مسلمانان برتری پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار